środa, 10 listopada 2010

Wymianki ze zdolnymi babeczkami

Muszę się pochwalić cudami od Boniusi i Asicy.
Boniusia zrobiła dla mnie kwiatuchowe kolczyki i komplet z broszką. Noszą się super i wzbudzają zazdrość:D Te ciemniejsze kolczyki noszę ostatnio non stop. Bardzo dziękuję:*

Asicę poprosiłam o zrobienie albumu na zdjęcia z wycieczki do Lwowa które od 4 lat kurzyły się na półce. To co dostałam przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Album jestprzecudny i musiał kosztować wieele pracy. 2 piersze zdjęcia sa autorstwa Asi, pozostałe moje już ze zdjęciami. Można podziwiać i wzdychać:





2 komentarze:

  1. super album... i klimat oprawy pasujący...

    ps. cieszę się, że kwiatuchy dobrze się noszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj pięknie wygląda ze zdjęciami:)
    jeszcze raz dziękuję za wymiankę:)

    OdpowiedzUsuń