sobota, 26 marca 2011

kolejne maluszki i kandelabry

Kolczyki z nieregularnymi perłami i nieregularnymi granatami na ręcznie robionych sztyftach. Wykazałam się ogromną inteligencją i przypaliłam jedną perłę palnikiem. Ślad nie jest widoczny bo jest z tylnej strony kolczyka (ost. zdjęcie). No, ale jest i teraz nie wiem co zrobić z tą parą..edit- już wiem ;)



W maluszkowej serii powstały kolejne sztyfciki, tym razem z talarkami koralowca



Dziękuję wszystkim odwiedzającym za miłe komentarze i przypominam o candy :)

18 komentarzy:

  1. nie wiem jak je robisz ale sa rewelacyjne..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ prześliczne, zwłaszcza te z koralem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze są piękne - takie dostojne i eleganckie - ale to koralowe maluszki mnie urzekły. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Shenny - to samo przyszło mi na myśl jak oglądałam zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne oj świetne - jak nie wiesz co zrobić z kolczykami to ja chętnie je przygarne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, zwłaszcza te maluszki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite rzeczy tworzysz!I to z czego, z miedzi! Pomyśleć, że taki metal się marnuje w kablach ;) Mam taki problem: nie mogę nigdzie dostać drutu miedzianego o takiej średnicy, abym mogła zrobić z niego bigle. Mam albo za cienki, albo za gruby :( Mogłabym się dowiedzieć gdzie Ty kupujesz (jeśli nie jest to informacja zastrzeżona, oczywiście)?
    Za odpowiedź z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Annnka- wiesz, miedź to materiał jubilerski już od starożytności ;)
    kupuję głównie w empiku drut knorr lub guterman, na bigle nadaje się 0,8 lub 1mm :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne obie pary! Ale ponieważ uwielbiam prostotę to stawiam na maluszki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za błyskawiczną odpowiedź :) Na pewno skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tych sztyftach! Są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale tu pięknie! a kolczyki super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedno okreslenie przychodzi mi do glowy: misterna robota.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie pary są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj napracowałaś się:))) Ale efekt SUPER pierwsze wytworne i eleganckie, ale dla mnie to nawet do dżinsów i jasnej koszuli.

    OdpowiedzUsuń